26 Ocak 2012 Perşembe

Konad ile Tırnak Baskısı (İlk Konad Denemem)


Alamadım hızımı elimde olan resimlerimden bir yazı daha yazayım dedim.
Bu benim konad'la 2. denememdi. İlki pek hoşuma gitmemişti. Daha doğrusu sipariş ettiğim asıl diskler gelmediği için güzel bir desenle yapamamıştım. Basit olmuştu. Ondan ilki bu sayıyorum.

Konadla tırnak baskısı çok pratik ama en ufak bir hataya bile benim kadar takıyorsanız işiniz zor :))

Bu da çok ahım şahım bir şey olmadı ama olsun benim hoşuma gitti :)


 





Pastel 74
yi çok beğeniyorum. Konad alınca ilk onunla bir şeyler yapmak istiyordum ve yaptım da :)

                                       
 Özel baskı ojem vardı ama beyazında sanırım bir sorun var çok çabuk donuyor diğer renkler gibi değil yapısı baya bir koyu. O yüzden bende Flormar Beyaz Oje kullandım.
 Son olarak minik çiçekleri de Rimmel 60 Seconds 'Shocker' ile yaptım.
Üzerine de topcoatımı geçtim :) 


Çok güzel olmadı ama yinede hoşuma gitti. Umarım sizinde gider.

(Resimler çok yer kaplamasın diye boyutunu küçülttüm bulanık oldu bu seferde:(()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder