17 Ocak 2012 Salı

Hoşgeldim :)

  Evet sevgili Blogger Ailesi. Aranıza yeni bir blogcu daha katıldı. Kırmızı Seven Kadın..
Biraz fazla resmi bir giriş oldu sanırım :)

  Uzun bir süredir açsam mı açmasam mı diye düşünüyordum kii sonunda açmaya karar verdim.
  Makyaj yapmayı ve özellikle de oje sürmeyi çok seviyorum. 3 Ay gibi bir sürede tam bir oje delisi oldum. Nail Art üzerine yeteneğimde olduğunu düşünüyorum doğrusu :) Bu blogumda sizlerin belki bildiği belki de bilmediği yöntemlerimi, tekniklerimi paylaşacağım. Hem bildiklerimi paylaşmaktan zevk alacağım hemde belki size gerçekten sevebileceğiniz fikirler vereceğim.

  Günden güne genişlettiğim oje koleksiyonum ve renkler hakkında sizlere paylaşımlarda bulunacağım.
Bazılarımızın bildiği bazılarımızınsa bilmediği makyaj teknikleri ve kullandığım ürünlerin tanıtımı
 var tabi...

Umarım blogumda iyi vakit geçirirsiniz! Ben öyle olmasını umuyorum.

Vee kendime ve sizlere Hoşgeldiniz diyorum :)

  Kısacası kendimi tanıtmam gerekirse öğrenciyim hala. Ama hem okuyor hemde çalışıyorum. Kendime vakit ayırabildiğim zamanlarda da oje sürmek gibi şeylerle uğraşmayı çok seviyorum. Bazen bunlar saatlerimi alıyor.. Ama olsun ben oldum olası çizim vb. gibi şeylerle uğraşmayı çok sevmişimdir.
 
  Güzelliğime çok düşkün olmasam da görünüşüme önem veririm. Elimden geldiğince önemli veya acele bir durum olmadığı sürece gerekli bakımımı yaparım.

  Renklerde uyuma önem veririm. Ama bazı zıt renklerinde birlikte çok uyumlu olduğu da bir gerçek. Renkleri karıştırarak değişik renkler elde etmeyi severim. Uyumlu kombinasyonlar yaparım. Yani sadece kendi görüşlerim değil bunlar..:)

  Uzun lafın kısası Sanatın her türlüsünü severim. Makyaj olsun, Müzik olsun, Resim olsun.. Hepsi birer sanattır..

  Fazlasıyla konuşkan biriyimdir ve deli doluyumdur. Arkadaşlarım tarafından da sevilirim :p

  Ve umarım sizde böyle düşünürsünüz.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder