19 Ocak 2012 Perşembe

Kışın El Bakımı

  Soğuktan çatlayan eller, iş yapmaktan kırılmış tırnaklar. Imm pek çekici gelmiyor kulağa. Bu yüzden el ve tırnaklarımıza gereken bakımı yapmalıyız. Çünkü  bir kadının bakımlı olup olmadığını el ve tırnaklarından anlayabiliriz.   Özellikle kış aylarında olduğumuz bu dönemlerde el ve tırnak bakımımıza biraz daha fazla önem vermemiz gerekir.

  Kışın getirdiği soğuk hava sebebiyle ellerimiz çatlıyorsa bunu ilerlemeden durdurmak için nemlendiricilere başvurabiliriz. Ellerimizin durumuna göre normal bir çatlama/kuruma ise gün içinde 4-5 kez kullanmak yeterli olacaktır sanırım.
Eğer ellerinizdeki çatlama ilerleyen bir seviyede ise ellerinizi her yıkadıktan sonra nemlendirici sürmenizi öneririm çünkü su elleri çatlatır.

  Evden çıkarken çantanıza atacağınız bir el kreminin gün içinde sizin kurtarıcınız olacağına eminim..

 Ben kışları ellerime sürekli nemlendirici sürmeye özen gösteririm. Hem bakımlı olurlar hemde güzel kokulu nemlendiricilere bayılırım!

  Size tavsiyem ellerinize nemlendiricinizi sürün, eldivenlerinizi takın elleriniz nemlenirken sizde en sevdiğiniz dizilerden birini seyredin :)

  Ben sizlere Neutrogena ve Nivea'nın nemlendiricilerini öneriyorum. Aklınızda bulunsun Özellikle vazelin içeren ürünler ele çok iyi gelir ve nem kazandırır.


Eğer ki ellerinizde yoğun bir çatlama hatta kanama varsa bir dermatoloğa başvurmanızı öneririm.

  Ben hoş koku ve yoğun nemlendirme özelliği olduğu için arkadaşımın yurt dışından  (Bulgaristan'dan) getirdiği bir el kremini kullanıyorum. Gerçekten çok hoş kokuyor ! Adını yazamadığım için sizinle görselini paylaşıyorum :)

                                                  



Ve ne yazık ki bitmek üzere :(  Yurt dışına çıkan arkadaşıma tekrar sipariş vereceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder