7 Şubat 2012 Salı

İlk ELF UK Alışverişim

Evettt şu adı çok duyulan ama yasaklardan sonra kolay kolay alınamayan o bilindik marka ELF! 

Makyajla ilgili profesyonel video çeken birkaç yabancıda görmüştüm bu markayı. Çok merak etmeye başlamıştım. Sonra araştırdım ve http://www.eyeslipsface.co.uk/ sitesi üzerinden sipariş verilebileceğini öğrendim.

Tabii önceden gözüme kestirdiğim birkaç ürün vardı hiç düşünmeden attım sepete girdim kart bilgilerini verdim siparişi! 




Ama sonra öğrendim ki Türkiye'de kozmetik yasaklanmış. Nasıl üzüldüm anlatamam. Çok istiyordum çünkü o ürünleri. Mail attım Elf Müşteri Temsilcilerine 2 gün içerisinde geri dönüş yaptılar. Kargonun üzerine 'kozmetik' yazıyorlarmış falan. Neyse tabii ben saat başı siteden siparişi takip ediyorum belki bir umut diye.

Bir ara bir baktım ürün sevk halinde görünüyor.Royal Mail'in Avrupa hava posta servisine verilmiş. İçimi bir sıkıntı kapladı dedim kesin gümrüğe takılıcak, gelmeyecek İçim içimi yerken tam 10 gün sonra paket elime ulaştı!

O kadar mutlu oldum ki anlatamam. Hani TL olarak çok para verdim sayılmaz biraz oda var ama o ürünleri gerçekten istiyordum. Ondan üzülmüştüm baya. 

Resimleri yükleyebilmek için boyut küçülttüm biraz bulanıklaştı ama olsun :)

İşte siparişlerim;

(O meşhur eyeprimer'ından kalmamıştı sipariş veremedim ona yanarım :p)


 Ürün baya korumalı gelmişti. Hiçbir ürünüm kırılmamıştı yada ona benzer bir şey olmamıştı.
Çok Afilli bir kutusu olmasa da ürünler gayet sağlamdı :)



 Bu iki ojenin rengini çok beğenmiştim. Coral ve Golden Goddness.
Coral'ı nedense ben açık pembe gibi sanmıştım ama tırnakta yavruağzı gibi duruyor. Ama olsun yinede çok beğendim.

 Meşhur Elf - Complexion Perfection pudrası. Yüzdeki renkleri dengeliyor ve sağlıklı bir görünüm veriyor.
Ben bazı yorumların aksine başarılı buldum. Başka bir yazımda bu üründen geniş olarak bahsedeceğim.


 EyeTransformer. Çok merak ederek almıştım. Güzel ama ürünü fazla gözümde büyüttüm gibi geldi. Aynı sonucu tam olmasa da farla almakta mümkün Ama yinede güzel.
 Aldığım Complexion Perfection pudrası ile kullanmak için almıştım. Her türlü pudra ile kullanılabilecek rahat bir fırça. Yumuşacık. Tek sevmediğim noktası içinde durduğu naylon kaptan mı bilemem kötü kokuyor. Plastik gibi yani.

 İşte ben buna bayıldım! 'Essential 32pc Eye Palette' Ukalalık gibi olmasın ama güzel far sürerim, renk kombinasyonları falan.. Ama adam gibi bir far setim yoktu. Çok büyük falan olmasa da gayet işlevli ve güzel. Renklerde baya kalıcı ve yoğun.

                                     
                               

İşte benim kısa alışveriş maceram bu şekilde oldu. Aman sakın gümrüktekiler duymasın :))
Tekrar sipariş vermeyi düşünüyorum da :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder