14 Kasım 2014 Cuma

%50 İndirimli Gratis Alışverişim

Merhabalar. Çok  çok uzun süre sonra blog yazmaya devam etmeye karar verdim. 
İlk açtığım zamanlar gayet güzel gidiyordum oysaki ama vakitsizlikten dolayı bırakmak zorunda kaldım. 

Ama artık azimle devam edeceğim :)


Öncelikle Gratis 'in son indirimden payıma düşenleri sizlerle paylaşmak istedim.
Daha sonradan kullandığım ürünler hakkında görüşlerimi ve swatchlarını sizlerle paylaşacağım.
Öylesine bir gireyim dedim çıkamadım :) 1 saat alışveriş 1.5 saat kasa kuyruğu. Mağaza rafları boştu ama aradım taradım buldum ! %50 indirim için teşekkürler Gratis ! :) Ürünleri aşağıda açıklayacağım.




İndirimden kaptığım en iyi ürünler The Balm serinin ürünleriydi :) Bulabildiklerimi aldım 1 2 palet daha vardı ama renk tonlarından sevdiklerim bunlardı. Nude Tude paletinden daha önce 1 tane eskitmiştim zaten. Görmüşken stok yapayım dedim :)

The Balm


-Nude Tude Eyeshadow Palette
-Shady Lady Eyeshadow Palette

-Time Balm concealer - anticernes (lighther tahan light)
-Put a Lid On It - Eyelid Primer
-Stainiac (dudak - yanak renklendiricisi)
-Hot Mama Allık

Çoğu üründen 2 3 tane kalmıştı ama ambalajları açık olduğu için alamadım maalesef.

Real Techniques fırçalarını set olarak toplamak baya bir süredir hayalimdi. Ama maalesef 4 günlük indirimin son günü akşam vakti gidince tek bulabildiğim stippling fırça oldu.

Golden Rose 'dan iki tane pudra ve 2 dipliner kaptım. (Dipliner kıvamını beğenmesem de alta bjel eyeliner uygulayınca gayet siyah oluyor !)

Wet n Wild Brow Kit, Red lipstick, Mega Glo allık/bronzer  (e348/starlight bronze)

Kalyon Oje Kurutucu Sprey ve Tırnak Peelingi

Maybelline Fondöten

Wynn marka 2 aseton (simli ojelerde üstüne tanımam. Pembe şişe.)

Benri Kuru Şampuan (Kestane), Oje kurutucu

Diadermine High Tolerance Makyaj temizleme suyu. (1 adet kalmıştı :( )

Bulabildiğim en gerekli şeyler bunlardı. Gerisi sizin gördüğünüz şekilde.
Eğer Gratis %50 indirimine denk gelirseniz kesinlikle girin bakın :)

Keyifli Alışverişler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder