14 Kasım 2014 Cuma

The BALM Time Balm Concealer Lighter than Light İnceleme

Merhabalar sevgili blog takipçileri :)

Bugün sizlere Gratis'in %50 indiriminden kaptığım The BALM Time Balm Concealer (lighter than light) hakkında ki görüşlerimi yazacağım.
(en alttaki resimde öncesi/sonrası swatch verdim ^.^)




Ürünü ilk kez kullanıyorum. Ve almadan daha önce de bazı sayfalarda incelemesini okumuştum. Pek olumlu şeyler göremedim aslında ama yinede denemek istedim. 

Ve sonuç: 

MÜKEMMEL !


Öncelikle çok sert kıvamlı bir yapısı var. Kuru ciltli iseniz pek önermem. Süngeri ile sürmek bir hayli zor. Sürmekten çok ürünü süngere almak zor. O yüzden ben concealer fırçası ile ürünü göz altlarıma ve kapatmak istediğim bölgelere sürüp kendi süngeriyle dağıtıyorum. Normalde fırça kullanırım ama sünger sanki daha doğal bir görüntü bırakıyor gibi geldi.

Süngeri kullanmadan önce biraz ıslatırsanız uygulamanız daha rahat olacaktır.

Sünger ile uygulandığında ciltteki yağı da emdiği için pudralanmış gibi bir görüntü veriyor.

                   






Kıvamı çok yoğun olduğu için ürünü uygularken kapağını açık bırakmamanızı öneririm çünkü tozlar tüyler çok çabuk üzerine yapışıyor.

Ben süngerini yıkıyorum belli aralıklarla.

Kapatıcılığı bence gayet iyi. Ben concealerı fondötenden önce kullandığım için gayet iyi bir alt baz olarak kullanıyorum. Tüm lekeler kapanıyor. Alttaki resimde görebileceğiniz gibi. Flashlı çekim. Ben bile şaşırdım sanki program ile silmişim gibi duruyor :D Gayet iyi.

Ben denedim memnun kaldım. Almak var ise aklınızda kaçırmayın derim. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder